Saturday, December 13, 2008

MUSC Drag Challenge @ Kg. Gajah




Pagi dalam pukul 2 nanti aku dan FR Garage crew akan bergerak kr Kg. Gajah untuk event Drag kat sana...event ni dianjurkan oleh MUSC...ni sume gara-gara si panjang, eim ngan edi ar...duk racun2 aku join dierang ke sana...dari mlm td die sibuk siap kan keta drag die...

aku mmg dh lama berkecimpung dlm sukan permotoran drag ni...sejak aku dh ade komitmen family ni...aku kurang skit join sukan motorsports ni...tapi hati tu mmg ade nk join...dalam tahun 2007 aku giat ar join event drag ni...ckp je la mana ade event...confirm aku smp...mostly aku join event SDB (Sepang Drag Battle)...

aku main pun bukan la pakai keta besar2...dgn mengunakan keta kancil kesayangan aku tu...aku cuba memuaskan hati dgn minat ngan motorsports ni...sejak dr event kt Batu 3, Shah Alam lagi aku mmg berniat...satu ari nnt aku mesti main drag gak...hehe...hasrat mula konon2 nye nk pakai putra bernadi kan enjin evo3...tapi niat tak kesampaian disamping faktor kos yg amat tinggi...so, aku guna la keta kancil yg aku beli dr mak aku...hehe...

ok la...nnt dh balik dr cna aku akan update pic ngan result skali...hopefully xde apa2 problem la aku kt cna nnt..INSYALLAH...
*pic masa drag kt Sepang, SDB 2007

1 comment:

Anonymous said...

foo la mak, gua tak caya gua punya nak saudara pun kaki drag kereta tetapi biar apa pun gua harap anak buah gua ni jaga keselamatan maklumlah lu tu dah ada anak bini kena berhati-hati le, Apa boleh buat hati muda tu masih ujud.